Сер 01

Відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” у І півріччі 2016 року апарат та структурні підрозділи райдержадміністрації, працювали над удосконаленням роботи зі зверненнями громадян.

Згідно з вищезазначеним Указом Президента України головою райдержадміністрації 25.12.2015 затверджено графіки роботи „гарячої” телефонної лінії „Запитай у влади”, прийому громадян з особистих питань у селищних та сільських радах району та прийому громадян з особистих питань у районній державній адміністрації на I квартал, 25.03.2016 – на II квартал, 17.06.2016 – на III квартал.

Головою райдержадміністрації 25.12.2015 затверджено графіки проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації.

Відповідно до затверджених графіків станом на 01 липня 2016 року керівництвом райдержадміністрації здійснено 46 особистих прийомів громадян, безпосередньо головою – 10; прийнято 28 громадян, із них 10 – головою. З початку року відбулося 25 виїзних прийомів громадян, прийнято 22 громадянина у 40 населених пунктах об’єднаних територіальних громад, 4 сільських радах та 1 селищній раді, з них 9 – головою райдержадміністрації (15 населених пунктах).

Райдержадміністрацією надано практичну допомогу 13 структурним підрозділам райдержадміністрації.

Протягом січня-червня 2016 року проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

Станом на 01 липня 2016 року до райдержадміністрації надійшло 380 письмових звернень громадян. Від органів влади вищого рівня з початку року до райдержадміністрації надійшло 373 звернення. Серед них: від Апарату Президента України – 9, Верховної Ради України -2, Секретаріату Кабінету Міністрів України – 2, Генеральної прокуратури України -1, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України -1, облдержадміністрації – 22, обласного контактного центру – 334, Держфінінспекції в Хмельницькій області -1 та 1 від обласної ради.

Переважно жителі району звертаються з питань соціального захисту (з них: надання одноразової матеріальної допомоги – 52, призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 253), житлово-комунального господарства, земельних відносин, діяльності органів місцевого самоврядування.

Близько 57% становлять звернення від інвалідів, безробітних, багатодітних сімей та одиноких матерів.

До райдержадміністрації неодноразово зверталась Зінчук О.З. жителька м.Дунаївці щодо незаконного будівництва гаража (піднавісу) сусідом Підгурським В.В. в м.Дунаївці по вул. Дундича,13. Звернення розглядались райдержадміністрацією у визначені законодавством терміни та надавались обґрунтовані відповіді.

Питома вага позитивно вирішених звернень становить 75% від загальної кількості отриманих звернень.

У райдержадміністрації функціонує “гаряча телефонна лінія “Запитай у влади” (тел. 3-13-02, 3-12-92, 3-11-78, 3-16-06). З початку року нею скористались 64 особи.

Дунаєвецькою райдержадміністрацією забезпечується оприлюднення у місцевих ЗМІ та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації узагальнених відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань, які надаються облдержадміністрації для узагальнення та надання їх Адміністрації Президента України. Звіти про роботу із зверненнями публікуються у місцевій газеті «Дунаєвецький вісник» та на офіційному сайті райдержадміністрації, щоквартально – графіки виїзних прийомів, роботи гарячої телефонної лінії «Запитай у влади», особистих прийомів керівництвом райдержадміністрації.

Стан роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на апаратних нарадах, та двічі на рік на засіданнях колегії райдержадміністрації (розпорядження голови райдержадміністрації від 01.02.2016 № 63/2016-р «Про підсумки роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації, структурних підрозділах та органах місцевого самоврядування у 2015 році»), семінарах-нарадах з працівниками органів місцевого самоврядування згідно плану роботи.

З метою скорочення кількості звернень від жителів району до Президента України, обласної державної адміністрації робота з розгляду звернень громадян щодо невідкладного реагування на їх обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги буде і надалі знаходитися на постійному контролі в райдержадміністрації.

 

 

Керівник апарату адміністрації                                                                      В.Бурковський

автор: admin

Оставьте свой отзыв

*