Лип 30

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” у І півріччі 2018 року апарат та структурні підрозділи районної державної адміністрації працювали над удосконаленням роботи зі зверненнями громадян.

Робота зі зверненнями громадян в районної державної адміністрації ведеться згідно з щоквартальними планами роботи райдержадміністрації.

На виконання Указу Президента України головою райдержадміністрації 22.12.2017 затверджено графіки роботи “гарячої” телефонної лінії “Запитай у влади”, прийому громадян з особистих питань у селищних та сільських радах району та прийому громадян з особистих питань у районній державній адміністрації на I квартал 2018 року, 23.03.2018 – на II квартал 2018 року та 25.06.2018 – на III квартал 2018 року.

Протягом І півріччя 2018 року керівництвом районної державної адміністрації здійснено 23 особистих прийоми громадян, безпосередньо головою – 13, прийнято 15 громадян, із них 9 – головою. З початку року відбулося 22 виїзних прийоми громадян у 27 населених пунктах району, з них 8 – головою районної державної адміністрації у 9 населених пунктах.

Станом на 01.07.2018 до районної державної адміністрації надійшло 137 (2017 рік – 849) письмових звернень громадян. Від органів влади вищого рівня з початку року до районної державної адміністрації надійшло 135 звернень, з них: 1 – з Апарату Президента України, 4 – Секретаріату Кабінету Міністрів України, 1 – Урядової гарячої лінії, 2 – Міністерства екології та природних ресурсів України, 6 – обдержадміністрації, 121 – обласного контактного центру.

Переважно жителі району звертаються із питань соціального захисту (88), з них: 20 – надання одноразової матеріальної допомоги, 65 – призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг.

Близько 55% становлять звернення від інвалідів, безробітних, багатодітних сімей та одиноких матерів.

Питома вага позитивно вирішених звернень становить 72% від загальної кількості отриманих звернень.

В районній державній адміністрації функціонує “гаряча” телефонна лінія “Запитай у влади” (тел. 3-13-02, 3-12-92, 3-11-78, 3-16-06).

Дунаєвецькою районною державною адміністрацією забезпечується оприлюднення на офіційному сайті та у засобах масової інформації узагальнених відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань, які надаються облдержадміністрації для узагальнення та подальшого інформування Адміністрації Президента України. У місцевій газеті “Дунаєвецький вісник” та на офіційному сайті райдержадміністрації оприлюднюються звіти про роботу із зверненнями, графіки виїзних та особистих прийомів, роботи гарячої телефонної лінії “Запитай у влади” керівництвом районної державної адміністрації.

Стан роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на апаратних нарадах, двічі на рік – на засіданнях колегії районної державної адміністрації, нарадах з представниками органів місцевого самоврядування.

З метою скорочення кількості звернень від жителів району до Президента України, обласної державної адміністрації робота з розгляду звернень громадян щодо невідкладного реагування на їх обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги буде і надалі знаходитися на постійному контролі в районній державній адміністрації.

автор: admin

Комментарии закрыты.