Бер 01

Робота зі зверненнями громадян у райдержадміністрації була направлена на виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” від 07 лютого 2008 року № 109/2008.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 29.06.2010 № 449/2010-р затверджено порядок розгляду письмових звернень громадян, організації та проведення особистого прийому громадян, проведення особистих виїзних прийомів громадян, проведення прямих “гарячих” телефонних ліній “Запитай у влади” керівництвом районної державної адміністрації, зареєстрований в управлінні юстиції у Дунаєвецькому районі 29.06.2010 за № 6/152.

Згідно з вищезазначеним Указом Президента України головою райдержадміністрації 25.12.2015, 25.03.2016, 17.06.2016, 23.09.2016 затверджено щоквартальні графіки роботи “гарячої” телефонної лінії “Запитай у влади”, прийому громадян з особистих питань в об’єднаних територіальних громадах, селищних та сільських радах району та прийому громадян з особистих питань у районній державній адміністрації у 2016 році.

Відповідно до затверджених графіків станом на 31.12.2016 року керівництвом райдержадміністрації здійснено 66 особистих прийомів громадян, безпосередньо головою – 20, прийнято 38 громадян, із них 20 – головою. З початку року відбулось 48 виїзних прийомів, прийнято 36 громадян у 63 населених пунктах об’єднаних територіальних громад, 4 сільських радах та 1 селищній раді, з них 12 – головою райдержадміністрації.

Протягом року проведено 11 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

У райдержадміністрації функціонує “гаряча” телефонна лінії “Запитай у влади” (тел. 3-13-02, 3-12-92, 3-11-78, 3-16-06). З початку року нею скористались 167 осіб.

За звітний період до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 2734 звернення (2015р. – 3331), в яких порушено 2734 питання (2015р. – 3331).

Станом на 31.12.2016 до райдержадміністрації надійшло 863 звернення (2015р. – 581).

Від органів влади вищого рівня з початку року до райдержадміністрації надійшло 787 звернень. Серед них: з Апарату Президента України – 10, Верховної Ради України – 4, Секретаріату Кабінету Міністрів України – 7, Генеральної прокуратури України – 1, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України – 1, прокуратури Хмельницької області – 2, облдержадміністрації – 40, обласного контактного центру – 719, Держфінінспекції в Хмельницькій області – 1 та 2 – обласної ради.

Переважно жителі району звертаються з питань соціального захисту, з них: надання одноразової матеріальної допомоги – 108, призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 485.

За результатами розгляду заяв громадян щодо задоволення права на землю у 2016 році головою райдержадміністрації видано 727 розпоряджень (2015р. – 827).

Близько 38 % становлять звернення від ветеранів війни, інвалідів, безробітних, багатодітних сімей та одиноких матерів, вирішенню проблем яких приділяється особлива увага.

Взято на особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни.

У порівнянні з аналогічним періодом 2015 року збільшилось число повторних звернень (2015р. – 2; 2016р. – 10).

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Дунаївці з питань отримання матеріальної допомоги, покращення житлових умов, працевлаштування. Сільські жителі переважно звертались з питань призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, вирішення межових спорів та інших питань, пов’язаних із землекористуванням.

Питома вага позитивно вирішених звернень становить 75 % від загальної кількості отриманих звернень.

У 2016 році найбільший потік звернень спостерігався в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації – 1817 (2015р.- 1450).

До управління агропромислового розвитку райдержадміністрації надійшло 123 звернення (2015р. – 111), відділу культури і туризму – 4 (2015р.- 6), управління економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури – 18 (2015р.- 13), управління освіти, молоді та спорту – 14 (2015р. – 108), служби у справах дітей – 54 (2015р. – 98), архівного відділу – 8 (2015р. – 8), відділу містобудування та архітектури – 16 (2015р. – 23), відділу житлово-комунального господарства та будівництва – 25 (2015р. – 12), сектору з питань цивільного захисту населення та охорони навколишнього природного середовища – 8 (2015р. – 2), центру соціальних служб для сім’ї дітей та молоді – 28 (2015р. – 54), сектору з організації діяльності центру надання адміністративних послуг – 61 (2015р. – 2). До управління фінансів райдержадміністрації звернення у 2016 році не надходили.

Дунаєвецькою райдержадміністрацією забезпечується оприлюднення у ЗМІ та на офіційному веб-сайті узагальнених відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань, які надаються облдержадміністрації для узагальнення та надання їх Адміністрації Президента України. Звіти про роботу із зверненнями громадян публікуються у місцевій газеті “Дунаєвецький вісник” та на офіційному сайті райдержадміністрації, щоквартально – графіки виїзних прийомів, роботи “гарячої” телефонної лінії “Запитай у влади”, особистих прийомів керівництвом райдержадміністрації.

Стан роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на апаратних нарадах та на засіданнях колегії райдержадміністрації. Про підсумки роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації, структурних підрозділах та органах місцевого самоврядування в 2015 році видано розпорядження голови райдержадміністрації від 01.02.2016 № 63/2016-р, про підсумки роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації, структурних підрозділах протягом І півріччя 2016 року – розпорядження голови райдержадміністрації від 29.07.2016 № 583/2016-р.

З метою скорочення кількості звернень від жителів району до Президента України, обласної державної адміністрації робота з розгляду звернень громадян щодо невідкладного реагування на їх обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги буде і надалі знаходитися на постійному контролі в райдержадміністрації.

 

 

Керівник апарату адміністрації                                                                            В.Бурковський

 

автор: admin

Комментарии закрыты.