Січ 06

Робота зі зверненнями громадян у райдержадміністрації була направлена на виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” від 07 лютого 2008 року №109/2008.

Розпорядженнями голови райдержадміністрації від 29.06.2010 № 449/2010-р затверджено порядок розгляду письмових звернень громадян, організації та проведення особистого прийому громадян, проведення особистих виїзних прийомів громадян, проведення прямих “гарячих” телефонних ліній “Запитай у влади” керівництвом районної державної адміністрації (зареєстровано в управлінні юстиції у Дунаєвецькому районі від 29.06.2010 № 6/152), щоквартально приймаються розпорядження про затвердження графіків роботи „гарячої” телефонної лінії „Запитай у влади”, прийому громадян з особистих питань у райдержадміністрації, селищних та сільських радах району (розпорядження голови райдержадміністрації від 25.12.2014 № 668/2014-р, від 23.03.2015  № 210/2015-р, від 25.06.2015 №446/2015-р, 24.09.2015 №659/2015-р.).

Відповідно до затверджених графіків станом на 31.12.2015 року керівництвом райдержадміністрації здійснено 90 особистих прийомів громадян (прийнято 119 громадян), безпосередньо головою – 22 прийоми (прийнято 35 громадян). З початку року відбулося 76 виїзних прийомів громадян, з них 28 – головою райдержадміністрації. Особисті прийоми громадян першим заступником та заступником голови райдержадміністрації у квітні 2015 року не проводились у зв’язку з тим, що посада першого заступника була вакантною, а заступник голови райдержадміністрації перебував у відпустці.

У 2015 році проведено 10 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто роботу із зверненнями у 46 сільських радах та 12 структурних підрозділах райдержадміністрації. За результатами перевірок та заслуховувань керівникам надавались методичні рекомендації щодо удосконалення роботи зі зверненнями громадян.

У райдержадміністрації функціонує “гаряча телефонна лінії “Запитай у влади” (тел. 3-13-02, 3-12-92, 3-11-78, 3-16-06). З початку року нею скористались 165 чоловік.

Протягом 2015 року до адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 3331 звернення (2840-2014р), в яких порушено 3331 питання (2840-2014р).

Станом на 31.12.2015 до райдержадміністрації надійшло 581 звернення ( 219 – 2014р), з них 64 (89-2014р) письмових звернень громадян.

Від органів влади вищого рівня з початку року до райдержадміністрації надійшло 63 (2014-55) звернення. Серед них: Апарату Президента України – 11, Секретаріату Кабінету Міністрів України – 1, Верховної Ради України – 3, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини – 1, Генеральної прокуратури України -1, облдержадміністрації – 36, обласної ради – 2, 6 – депутатських звернень, 1 – Державної служби України з надзвичайних ситуацій та 1 –повторне.

Переважно жителі району звертаються із питань соціального захисту  (з них: надання одноразової матеріальної допомоги – 438), житлово-комунального господарства, земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища.

За результатами розгляду заяв громадян щодо задоволення права на землю (1246 заяв – 2015р.; 2014р-848) прийнято 827 розпоряджень голови райдержадміністрації.

Близько 36 відсотків становлять звернення від ветеранів війни, інвалідів, безробітних, багатодітних сімей та одиноких матерів, вирішенню проблем яких приділяється особлива увага.

Взято під особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни.

У порівнянні з аналогічним періодом 2014р. зменшилось число повторних звернень (2014р-4; 2015р-2).

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Дунаївці з питань отримання матеріальної допомоги, покращення житлових умов, працевлаштування. Із різних сіл району надходять звернення щодо вирішення межових спорів та інших питань пов’язаних із землекористуванням.

До райдержадміністрації неодноразово зверталась Зінчук О.З. жителька м.Дунаївці щодо незаконного будівництва гаража (піднавісу) сусідом Підгурським В.В. в м.Дунаївці по вул. Дундича,13 звернення розглядались райдержадміністрацією та надавались обґрунтовані відповіді.

Відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» повторні звернення не розглядаються одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.

Питома вага позитивно вирішених звернень становить 78% від загальної кількості отриманих звернень.

У 2015 році найбільший потік звернень спостерігався в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації –1450 (2014р.-1217), з них 526 (2014р.-379) – отримання матеріальної допомоги. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 29.11.2006 року №1652 “Про затвердження порядку забезпечення окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації і формування відповідного державного замовлення, переліку таких засобів” видано засобів реабілітації – 96 (2014р.-87), виплачено грошову компенсацію інвалідам війни та загального захворювання за невикористані путівки на санаторно-курортне лікування – 60 чол. 14940 грн. (2014р.-63 чол. 17100 грн.), бензин, ремонт та технічне обслуговування автотранспорту 214 чол. 54182 грн. (2014р.-231 чол. 55133 грн.).

В управління агропромислового розвитку райдержадміністрації надійшло 111 (2014р. – 108) звернень, у відділ культури і туризму райдержадміністрації – 6  (2014р.-4), управління економічного розвитку, торгівлі та інфраструктури 13 – (2014р.-375), управління освіти, молоді та спорту – 108 (2014р. – 140), службу у справах дітей –98 (2014р. – 154), архівний відділ –8 (2014р. – 8), відділ містобудування та архітектури – 23 (2014р. – 28), відділ житлово-комунального господарства – 12 (2014р. – 15), сектор з питань надзвичайних ситуацій 2 (2014р. – 8), центр соціальних служб для сім’ї дітей та молоді – 54 (2014р. – 67), сектор з організації діяльності центру надання адміністративних послуг – 2, до управління фінансів райдержадміністрації звернення в 2015р. не надходили (2014р. – 5).

Райдержадміністрацією у поточному році надано практичну та методичну допомогу 12 структурним підрозділам райдержадміністрації, 46 виконкомам місцевих рад.

Дунаєвецькою райдержадміністрацією забезпечується оприлюднення у ЗМІ та на офіційному веб-сайті узагальнених відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань, які надаються облдержадміністрації для узагальнення та надання їх Адміністрації Президента України. Звіти про роботу із зверненнями публікуються у місцевій газеті «Дунаєвецький вісник» та на офіційному сайті райдержадміністрації, щоквартально – графіки виїзних прийомів, роботи гарячої телефонної лінії «Запитай у влади», особистих прийомів керівництвом райдержадміністрації.

Стан роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на апаратних нарадах та на засіданнях колегії райдержадміністрації. Про підсумки роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації, структурних підрозділах та органах місцевого самоврядування в 2014 році прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 17.01.2015 № 54/2015-р, про підсумки роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації, структурних підрозділах протягом І півріччя 2015 року – від 31.07.2015 № 526/2015-р.

З метою скорочення кількості звернень від жителів району до Президента України, обласної державної адміністрації робота з розгляду звернень громадян щодо невідкладного реагування на їх обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги буде і надалі знаходитися на постійному контролі в райдержадміністрації.

 

 

Перший заступник

голови райдержадміністрації                                                                           Р.Смолінський

автор: admin

Комментарии закрыты.