Лип 11

е-послуги6Як повідомляють у Державному агентстві з електронного урядування, зростає кількість договорів про підключення до Інтегрованої системи електронної ідентифікації https://id.gov.ua/. Наразі їх вже майже 30.

Нещодавно до системи приєдналася Державна фіскальна служба України. А це значить, що відтепер здійснювати електронну ідентифікацію через Інтегровану систему електронної ідентифікації id.gov.ua зможуть користувачі Електронного кабінету платника податків.

Важливо, що це дозволить платникам податків заходити до свого приватного кабінету не тільки за допомогою електронного підпису, а й з застосуванням MobileID.

Користування відкритою частиною Електронного кабінету платника податків не потребує ідентифікації користувача. Тут можна отримати близько 25 сервісів. Натомість у приватній частині е-кабінету, користування якою вимагає від платників податків електронної ідентифікації, платникам запропоновано 55 сервісів. Тут користувачі можуть працювати з індивідуальним податковим календарем, створювати запити, листуватися з органами ДФС, реєструвати накладні тощо.

Загалом наразі користувачами Електронного кабінету платника податків є понад 9,5 млн. українців.

Нагадаємо, що Інтегрована система електронної ідентифікації – це майданчик, який об’єднує всіх надавачів послуг електронної ідентифікації (електронний підпис, MobileID, BankID, ID-картка).

Власником системи є держава. Держателем та замовником системи є Державне агентство з питань електронного урядування України. Система функціонує цілодобово, сім днів на тиждень.

Зауважимо, що підключитися до системи id.gov.ua можуть не тільки державні органи, але й юридичні особи і фізичні особи-підприємці – усі, хто потребує електронної ідентифікації своїх користувачів, клієнтів чи партнерів.

автор: admin

Комментарии закрыты.